Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 18:14 - Обувките и любовта
Автор: nejnostava Категория: Изкуство   
Прочетен: 6865 Коментари: 19 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да речем, че си купуваш обувки. Нови, лъскави, страхотни... впечалтена си от външния им вид и за това ги взимаш... пробваш ги за минута и уж са удобни... Минава време, вървиш дни на ред с тях и по някое време усещаш, че се образува мазол, неочаквано.. нали уж в магазина бяха тооооолкова удобни... Слагаш лепенка, обаче нямаш други и въпреки, че те наболява малко, все пак си ги носиш.... След време мазола минава, мястото там загрубява и престава да те боли... след още време и обувките се късат.
Следващ нов чифт обувки... Нови мазоли, на нови места...

Е, с любовта не е ли нещо такова? Осъзнаваш, че я има, когато започне да те боли, когато видиш, че не всичко е само хубаво, че трябва да изтраеш малко лошо, за да продължиш да се радваш на обувките... После се появява нова любов, която засяга нова, друга различна част от чувствата, защото онези, върху които е бил мазола, са се калили...



И кой е казал, че Любовта трябва винаги да ти е удобна? Има различни обувки, подходящи за различни пътища... Сам си правиш избора да поемеш риска да идеш на планина с токчета, само защото наистина искаш да си с определените обувки... сам си носиш и последствията, и емоциите.


Тагове:   обувките,


Гласувай:
0



1. анонимен - ;))
21.04.2007 18:36
много си права!Но понякога сами търпим болката повече от необходимол
А сега идва лято време е да сменим неудобните .........
:)))))))))))))))
цитирай
2. sissi - :)
21.04.2007 19:00
Сполучливо сравнение!
Все още вярвам, че един от многобройните чифтове обувки няма да се скъса ;)
цитирай
3. estrella - Накрая
21.04.2007 19:18
обаче намираш Единствените обувки. Онези, за които винаги си мечтала;)
цитирай
4. анонимен - както винаги
21.04.2007 21:03
и те излизат много скъпо
цитирай
5. nejnostava - а понякога...
21.04.2007 21:43
краката просто миришат в каквато и обувка да са
цитирай
6. tessy - постинга ти много напомня на един постинг
21.04.2007 22:07
на lemonpie... или имате сходни мисли или...
Поздрави...
цитирай
7. radalia - Имаше една песен...
21.04.2007 22:14
Ние с теб сме си страшно удобни
знаем се от сто години.
Свършиха страстите ни греховни
отмина, отмина миналото ни.
Мен няма нужда да ме ухажваш,
въпреки, че все пак го правиш.
И двамата знаем какво е жажда
и как се утолява.
Знаем си и вкуса на целувките
и дребничките си измами.
Просто сме като чифт обувки
все си вървим двамата.
цитирай
8. longrun - Да ама като минеш
21.04.2007 22:14
момента с мазола - ти стават супер удобни обивките - май и с любовта е така, когато се напаснеш.
цитирай
9. анонимен - Единствените обувки!
21.04.2007 22:23
А какво ще кажете за намерените Единствени обувки преди 30 години !!!! Няма по-удобни, не съм си харесала по-хубави, най-важното - не съм поискала други!!!
Е, тази седмица ходих два пъти на Изберете българското и се прибрах с по няколко плика, но това е съвсем друго нещо. Взех си два костюма, две продавачки ме похвалиха колко добре изглеждам. Миналата нощ Обувките ме събудиха с милувка, гушкаха ме и беше много хубаво. А сина ни ще стане на 30!
Пожелавам ви го!
цитирай
10. pilcho - nejnostava,
21.04.2007 22:30
страхотен поглед! Впечатлена съм!
Ако съдя по останалите коментари, редно е и аз да споделя своето мнение. За обувките ме е еня повече, отколкото за онуй, което сравняваш с тях. Като ме убива някъде - 'фърлям! Затуй напоследък всички плахо стъпят покрай мен.
Нека пак да ти кажа колко интересно мислиш и... Наздраве!
цитирай
11. monologa - Обожавам обувки, но се научих
21.04.2007 23:12
Научих се да не си купувам любовта за няколко минути в случаен магазин заради любезна продавачка.

Иначе това с мазолите е така - но от някои обувки е хубаво, че остават мазоли. Ако сандали са ми правили мазоли, защото са имали Х форма, не си купувам пак такива.

А въпросът с удобството е толкова разтеглив, за съжаление. На обувките може краката ми да не са им удобни. Но аз гледам да не издирявам - не купувам скъпи обувки, понеже имат скъпа поддръжка. Все едно дали сте ме разбрали. Аз знам, какво казвам.

Просто внимавай за производителя. Не всички вносни са първо качество. ;-)
цитирай
12. zserty - Yezzz MONOLOGA
22.04.2007 00:38
Толкова истина има в думите ти!!
И моля те не ми дрънкай врели некипиели! скъпа подръжка?? Те хубавите обувки са само да си ги държиш нови в коридора и да ги показваш на познати и приятели когато ти идват на гости не да ги цапаш из чистите ни и гладки пътища!
Поздрав
цитирай
13. monologa - благодаря ти zserty
22.04.2007 00:43
ти ме разбра най - правилно. Това с показването е точно така. Винаги съм се чудела на жените, които обичат само да се хвалят с обувките, т.е с мъжете си... а иначе им обиват...и им правят мазоли...

Поздрав
цитирай
14. zserty - уфф не ме занимавай, моля те!
22.04.2007 00:43
Отимва да си излъскам маратонките!! Че подметките ми са се изцапали!
цитирай
15. monologa - благодаря ти zserty
22.04.2007 00:43
ти ме разбра най - правилно. Това с показването е точно така. Винаги съм се чудела на жените, които обичат само да се хвалят с обувките, т.е с мъжете си... а иначе им обиват...и им правят мазоли...

Поздрав
цитирай
16. nejnostava - ..
22.04.2007 11:47
умния човек си избира не само обувки на външен вид, а и да са удобни...
цитирай
17. анонимен - yxy
23.04.2007 18:59
Ako obyvkite ne sa mi ydobni, prosto ne gi nosq...
цитирай
18. nait - Страхотно сравнение, само не пр...
24.04.2007 23:34
Страхотно сравнение, само не прочетох за видовете обувки. Има всякакви - лъскави, които ужасно ти харесват, но не можеш да разчиташ на тях, ако завали дъжд и сняг, груби, които трябва веднага да свалиш или краката ти ще се изкрият по тяхната форма, високи, ниски, грозни и красиви. Намери обаче някоя истинска, която може да не е най-красивата и с нея не можеш да се хвалиш пред приятелите си, може и да не е най-скъпата, но когато завали дъжд, сняг, тя ще те пази, ще ти е удобна и винаги ще си сигурна, че няма да те предаде:)
цитирай
19. chaoticfeelingz - mxm
15.05.2007 17:47
Човек трябва да умее да си избира обувки...
И да се научи да се разделя със старите...
Друг е въпросът, че понякога става така, че обувките се износват и вече не стават... :-\
Пък и като ти се счупи токче, отиваш на обущар. А когато се счупи нещо в любовта...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nejnostava
Категория: Изкуство
Прочетен: 102780
Постинги: 39
Коментари: 63
Гласове: 270
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930